Dump trucks, tippers of holland.  (Twente) 

TRUCK  SITE  FROM  THE  NETHERLANDS  --  TRUCKPICTURES ON THE WEB.-- Paving TIPPERS  OFF-ROAD TRUCKS

Aannemers van transporten en grondwerken Verhuur van: vrachtwagens ľ dieplepels- shovels - containers. Levering van alle soorten zand, grond, puin asfalt etc. tbv bouw - en wegenbouw. in Twente

  kleine foto s voor vergroting aanklikken.    small photograph pushes s for enlarging.    Beim anklicken werden die bilder Gr÷▀er. 

Er kunnen op geen enkele wijze rechten worden ontleend aan, noch aanspraak gemaakt
worden op de inhoud van deze website. Hoewel bij de samenstelling van de inhoud van deze
internetsite de grootst mogelijke zorgvuldigheid wordt betracht, bestaat de mogelijkheid dat
bepaalde informatie (na verloop van tijd) verouderd of niet (meer) correct is.

                              18-03-2005 zandput 8x8.jpg (169395 bytes)  03 ginaf nienboer.jpg (92889 bytes)  03 temm 1.jpg (95780 bytes)  fe delden.jpg (38219 bytes)  03 tww 14.jpg (120461 bytes)  03 negam 6.jpg (110192 bytes)  Afbeelding 084.jpg (69106 bytes)  12-11-2004- azelo-poppink (10)-1.jpg (98735 bytes)

Hein Heun

In 1980 startte Hein Heun een klein lokaal sloopbedrijfje in Vroomshoop. Nu, ruim 30 jaar later, is het een landelijk opererend, toonaangevend en modern sloopbedrijf met degelijk opgeleid personeel, een uitgebreid goed geoutilleerd machinepark, eigen middelen van transport en verdeeld over vier vestigingen: Enschede, Vroomshoop, Nieuwleusen en Kleve (Duitsland).

                                         Foto Frank Buiting

                                        foto Johan Koster.


    LEEMANS       Vriezenveen.   

Vervoer van goederen is een specialiteit, die "Leemans" reeds vanaf 1928 uitoefent. Nationaal Ún internationaal. De bekende in rood gekleurde vrachtwagencombinaties zijn in heel Europa bekend, met name in het noorden (Scandinavische landen) en oosten, Rusland inbegrepen.

"Leemans" beschikt over een vloot van ruim vijftig volume en containerwagens, kippertransporters, huifopleggers en diepladers voor alle mogelijke transporten.
Dankzij een uitgekiende planning draait dat rollend materiaal nagenoeg continu, zowel binnen als buiten eigen grenzen. Daarnaast beschikt men "thuis" over een moderne op en overslagruimte van 3500 vierkante meter.               

Foto's dia voorstelling leemans. en youtube  hier onder aanklikken

   Album Leemans trucks       

  https://www.youtube. scania wil maar niet naar boven


Beuving  Sibculo

Beuving rijdt met zand en grind door geheel Nederland en Duitsland naar de vaste klanten van hen.
Ze hebben 2 vrachtwagens alle bij Scania V8 480 pk en 460 pk en in september komt de nieuwe daf xf 105 430 super space incl.een nieuwe benelu trailer. Op de vrachtwagens rijden Henk Plaggemars Egbert Stroomberg en ik Jeroen Knol.  foto J.Knol


  Transportmij. H&S. Oldenzaal B.V  

Het bedrijf is ontstaan door een fusie in 1975 van Transportbedrijf Hazewinkel en Transportbedrijf Slebos-Oude Nijhuis beide uit Oldenzaal.   Foto's  FE Sluik web Master Twentetransport

Foto hier boven is van 17-03-2008 werk Deventer van Gerwers

Nieuwe website link hier onder

H&S Transportmij Oldenzaal

  Meer foto's van de firma H&S diavoorstelling aanklikken hier onder 

Bijna 250 foto's van hs veel kijkplezier


                 Div wegenbouwers in Twente.          

  REEF Infra  OLDENZAAL  


Oranjewoud N.V. neemt Strukton over
UTRECHT, 23 juli 2010 ľ NS en Oranjewoud N.V. hebben overeenstemming bereikt over een overname van Strukton. Dat hebben NS en Oranjewoud N.V.  afzonderlijke persberichten bekendgemaakt (zie www.strukton.com).24-07-2010

De nieuwe huiskleur Reef

De geschiedenis van Reef start in 1903. Herman Reef begint een eigen bedrijf wat een combinatie van een timmerwerkplaats met een rijwielzaak was. Al snel krijgen de bouwactiviteiten de overhand. In 1913 neemt het bedrijf het eerste wegenbouwproject aan. Er zouden er nog vele volgenů Maar liefst drie zonen treden later in de voetsporen van hun vader. In de jaren zestig komen er steeds meer gecombineerde contracten op de markt. Werken waarin de aanleg van wegen wordt gecombineerd met de bouw van bruggen, viaducten en tunnels    Om hier goed op in te spelen wordt er in 1968 een aparte bouwpoot in het leven geroepen. Ook wordt de stap naar internationalisering gezet. 

Zo wordt in 1974 het eerste grote wegenbouwproject in Duitsland aangenomen. In de laatste twee decennia van de twintigste eeuw wordt het bedrijf uitgebreid met drie extra disciplines: recycling van bouw- en sloopafval (1980), leidingbouw (1987) en verkeersgeleiding (1999). Vandaag de dag is Reef actiever dan ooit en heeft de onderneming nevenvestigingen in heel Nederland. De derde generatie heeft zich inmiddels teruggetrokken uit het bedrijf. De flexibiliteit in denken en handelen is echter gebleven. Reef speelt voortdurend in op veranderingen en ontwikkelingen, om slagvaardig te kunnen voldoen aan wensen en eisen van opdrachtgevers. Sinds kort zit de vierde generatie van Reef in de directie en is Reef Infra opgericht, waarmee aan de steeds meer integrerende eisen vanuit de markt kan worden voldaan.

   03 reef888.jpg (105960 bytes) 03 ginaf nienboer.jpg (92889 bytes) 03-20-10-2004 reef emmen (2).jpg (104919 bytes)

   

   Meer foto's van de firma reef  diavoorstelling hier onder aanklikken :

 meer dan 200 foto's van de Firma Reef Oldenzaal in goede tijden

Reef Infra Oldenzaal . Overgenomen door Strukton Betonbouw BV uit Maarssen (17-02-2006)

Het van oorsprong Oldenzaalse familiebedrijf Reef Infra wordt in zijn geheel overgenomen door Strukton Betonbouw BV uit Maarssen.

Nu Reef onder de Strukton Groep gaat vallen, krijgt het aansluiting bij een belangrijke speler op de Nederlandse bouwmarkt. Het bedrijf -voortgekomen uit de NS - is tevens een van de grootste railinfraspecialisten van Europa. Het haalde in 2004 een omzet van 658 miljoen euro en een nettowinst van ruim twaalf miljoen..

Asfaltrockers   website van Jaap de Bruin asfalt Reef-infra ploeg noord


 TEMMINK  Infra  OLDENZAAL 

De TEMMINK GROEP is een gerenommeerd familiebedrijf, opgericht door J.A. Temmink op 1 juni 1938. Met name in de laatste helft van de vorige eeuw maakte het bedrijf onder zijn zoon en opvolger J.A.M. (Hans) Temmink een forse groei door en werd een toonaangevende onderneming in de grond  weg  en waterbouw. (OLDENZAAL)

 

   03 temm  4.jpg (92343 bytes) 03 temm 1.jpg (95780 bytes) 03-22-09-2004 temmink 4x4.jpg (117932 bytes) 03 shovel temmink.jpg (84875 bytes)   

https://www.youtube.video Hardenberg asfalt rijden de laatste klus( Freddy hs twentetransport) voor mij voor Temmink

Meer foto's op de hier onderstaande link

 oude foto's Temmink oldenzaal


NTP GROEP is een aannemingsbedrijf op het gebied van infra, milieu en bouw. Met circa
150 medewerkers kunnen wij heel Oost- en Noord-Nederland tot ons werkgebied rekenen

N.T.P.     Is ontstaan uit het samengaan van Niemeyer wegenbouw ,Tholen wegenbouw en te Pas

Mercedes actros 3331 met een gwv van 28 ton bouwjaar 1998 km 256800 draaiuren 12760 .foto  B.Oldemeule.

ttp://www.ntpgroep.nl/


   Wegenbouw Lansink BV.Saasveld.   AANNEMING VAN GROND-, WATER- EN WEGENBOUWWERKEN

Foto hier boven gemaakt in Goor 2012 21-september (nachtwerk) ,Asfalt draaien op het industrie terrein transport door leemans H&S Temmink

03 lansink 2.jpg (110188 bytes) 03 lansink 3.jpg (108317 bytes) BREMACH_LANSINK.jpg (82530 bytes) 

onderstaande link ff aanklikken

Lansink foto gemaakt door twentetransport

Het Deutz tijdperk link de 256 en rechts de 232 allebei 6x6

http://www.lansink-wegenbouw.nl/


Antoon Heerbaart Hengelo (ov)


Twentse Weg en Waterbouw.

    T.W.W. OLDENZAAL    

De TWW is een regionale wegenbouwaannemer. TWW heeft als werkgebied de Provincies Overijssel en Gelderland. Deze regionale betrokkenheid is een van onze krachten. De kern van het werk van de TWW bestaat uit het aanleggen, reconstructureren en onderhouden van verhardingen zoals wegen, paden en bedrijventerreinen. Daarnaast ook het aanleggen van riolering en het uitvoeren van grondverzet en grondsaneringen.

 

ReintenInfra BV heeft op maandag 17 oktober 2011 de overname van wegenbouwbedrijf Negam BV uit Oldenzaal geformaliseerd. De toekomst van de Negam BV is hiermee gewaarborgd. Herstructurering van de organisatie vindt de komende tijd plaats, het overgrote deel van de 27 personeelsleden behoudt echter zijn of haar baan. De Negam BV blijft alle lopende projecten uitvoeren onder de naam Negam BV, de infrastructurele werken worden in de toekomst ge´ntegreerd in de Twentse Weg- en Waterbouw BV (TWW) uit Oldenzaal, ook eigendom van ReintenInfra BV.

Negam B.V.  is de afgelopen drie jaar geconfronteerd met forse verliezen en heeft dientengevolge een negatief eigen vermogen verkregen. De financiŰle situatie heeft zich de laatste maanden verslechterd met ernstige liquiditeitsproblemen. Als bestuurder en 100% aandeelhouder heeft voormalig eigenaar Hans Siers uiteindelijk de oplossing gevonden in de verkoop van zijn aandelen van Negam B.V. aan ReintenInfra BV, eigendom van Herman Reinten.
De TWW heeft in haar vierenveertig jaar bestaan een goede reputatie opgebouwd in Oost Nederland en biedt daarom voldoende garantie voor de continu´teit van Negam B.V. De TWW is tevens  aandeelhouder in de Asfaltcentrale Hengelo.De overname van de Negam BV zorgt dat de werkgelegenheid grotendeels gewaarborgd blijft voor de medewerkers van de Negam BV.

Overname van de Negam BV past in de strategie van ReintenInfra BV. Naast versterking van de activiteiten in de regio vindt er een verbreding van de portfolio plaats met name in sloop-werkzaamheden, cultuurtechnische werken en binnenstedelijke herontwikkeling.Momenteel wordt totaal aan ruim 90 personen werkgelegenheid geboden.

Foto┤s van het werk in Oldenzaal hier onder even aanklikken   2011

foto\s rondweg oldenzaal nieuw asfalt door TWW transport HS foto's twentetransport

   Negam BV OLDENZAAL  

(Nederlandse Grond- en Aannemingsmaatschappij)

NEGAM was ruim 30 jaar actief als uitvoerder van infrastructurele projecten van klein tot groot. Het bedrijf gevestigd in Oldenzaal, werd in 1969 opgericht als machineverhuur- en handelsbedrijf.

Oude glorie Negam TWW

03 negam 8.jpg (135950 bytes) 03 negam 6.jpg (110192 bytes) 03 negam 7.jpg (83221 bytes) Afbeelding 804.jpg (102080 bytes) 03 tww 14.jpg (120461 bytes)

  kleine foto s voor vergroting aanklikken.    small photograph pushes s for enlarging.    Beim anklicken werden die bilder Gr÷▀er. 

www.tww.nl/


 Schopman B.V.Oldenzaal-De Lutte   Nationaal - Internationaal - Transportbedrijf
 

Meer trucks van Schopman Oldenzaal in de dia voostelling link hiernaast aanklikken        foto's schopman gemaakt twentetransport

Nationaal - Internationaal - Transportbedrijf


   Van 160 pk naar  430 pk in  meer dan 40 jaar jaar.   (FE Sluik 1975-2016)

Een klein stukje geschiedenis van mij begonnen in maart 1975 Bij de firma Hazewinkel Slebos op een Daf 6x6 en dan maar gelijk in de klei wat een prut(LTS Oldenzaal),had daarvoor eerst rijles gehad van Henk Hofste en dat was ook maar goed ook want dubbel klutsen kon ik niet, en je moest wel anders hoorde je een boel gekraak achter je in de versnellingsbak, want die waren van harde type in die tijd.(het afrijden heb ik gedaan zoals velen van ons in een  Hanomag 45 bakwagen of een opel blitz. Toch veel geleerd op die 6x6 10m zand erop en dan naar Hengelo je had 5km nodig om op snelheid te komen wat avontuur remmen dat was ook wat de handrem was een soort krik je moest hem open neer bewegen en was de vraag of hij deed, of hij wilde er niet meer van af ,was altijd weer wat anders met dat ding.

  Van 4x4 6x6 8x8 10x8 Daf  Deutz Terberg en nu Volvo en allemaal met verschillende vermogens 110pk 160 pk 170 pk tot 210 pk dat was de gangbare vermogen in die tijd iets later werd dat meer en meer van 240 tot 310 pk en 10 cilinders van Deuzt dat was de nieuwe trend. Auto kraan, Hiab zowel Daf Ginaf en Deuzt  Iveco heb gehad van stoep tegel tot en met zware kranen asfaltmachines heb getransporteerd leuke tijd maar wel zwaar, vele uren zijn er gemaakt en niet alleen door mij, ook mijn collega's maakt vele overuren te veel. maar dat was normaal vond.

 De fijnste auto was toch de Ginaf 10x8 de 521 met laad vermogen 27 ton totaal gewicht van 47 ton maar dat was altijd veel hoger dik in de 50 was meer regel dan uitzonder ring. Nu rijd ik Volvo met kiptrailer wat ook prima rijd.  en deze heeft ook al dik 2.5ton gelopen en bijna 6800 uur op de teller.

Terug in de tijd

  

De eerste Ginaf 8x8 in Twente en wel bij H&S Oldenzaal

Ginaf 10x8 VB-75-HF  650000 km en 20.000 uur op de teller

 

fe delden.jpg (38219 bytes)  01-05-2005 10x8 fe.JPG (80624 bytes)  

TERBERG.jpg (61406 bytes) 

  ginaf 6x6 kraan.jpg (63027 bytes) Afbeelding 040.jpg (39851 bytes)  DAF_5.JPG (65361 bytes) 

  DAF 2.JPG (50765 bytes)  Afbeelding 034.jpg (46765 bytes)  REEF 2.jpg (70002 bytes) Afbeelding 036.jpg (41693 bytes) 

     Afbeelding 037.jpg (19964 bytes)

Dit zijn bijna alle vrachtauto's waarmee ik meegereden heb vanaf 1974.

   voor vergroting aanklikken    

Ginaf 6x6 170pk

 

Jaren 70 Daf 6x6 met 215pk  auto overgenomen van Ten Over Oldenzaal (bouwbedrijf)

          Dit is niet mijn 8x8 op dit moment  henny maakt de teller vol 800000 km op klok en meer.

         

    Transport manifestatie 13-juni 1987.  Eendracht Maakt Macht (Dit was het 12.5  jarig bestaan van het CVO) Samen komst in Ommem daarna vertrek richting Zwolle.van div Transport bedrijven.

na dik 40 jaar heb ik div video 's en foto's gemaakt


Transport in TWENTE   grondverzet.

ophuis--schopman--olde kalter--remmink--geertman--tepas--kolenbrander--egberink--lesker--kamphuis--willems--leemans--huiskamp-- van eeuwijk--gerwers--nijkamp---Hertgers---poppink--nieman--Timmerhuis--betoncentrale hengelo ov--nienhuis--De kruyf:Rhenen--

Afbeelding 068.jpg (74389 bytes) te pas ginaf 1.JPG (21662 bytes) Afbeelding 282.JPG (120164 bytes)  Afbeelding 591.jpg (62930 bytes)  03 gerwers 2.jpg (99234 bytes) 03 heijmas 1.jpg (92222 bytes) 03 hertgers 1.jpg (111220 bytes) 03 de ge.jpg (91811 bytes) 03 nieman hengelo.jpg (96526 bytes)  


  Geertman V.O.F Lutten 


  Sierink Hardenberg

A. Sierink en zoon is een transportbedrijf en een zand en grind handel in het oosten van het land met een eigen zandput en zandzuiger


     P+H  Timmerhuis BV.  

Timmerhuis Weg- en Waterbouw BV is een dochteronderneming van de PTV Groep, waartoe ook de zusterondernemingen Timmerhuis Projecten BV en Devri Infra BV behoren

4448 TS- 480 pk het is net als je de hele dag
met kippenveren rijd,volgens Jaap(De auto heeft een naam net als de andere de Buffel)
je denkt de buffel dat was de eerste dakar auto van Ederveen Ginaf.   foto ingestuurd door J.Brink 02-08-2005( foto links)


   Nijkamp    Geesteren.   

  


  Huiskamp Transport Enschede 

Huiskamp is rond 1930 opgericht door H. Huiskamp, in de beginperiode werd er vooral gereden voor de Enschedese textielindustrie, bij de wederopbouw na de oorlog kwam daar sloop en grondwerk bij.


      Olde Kalter      Losser    

Gestart in 1955, kan Olde Kalter bogen op bijna een halve eeuw ervaring in (kieper)transport, grondverzet en containers. Ons familiebedrijf telt ongeveer 15 man personeel, waarmee wij als specialist op dit gebied van middelgrote omvang zijn. Vanuit onze vestiging op industrieterrein de Pol in Losser werken wij voornamelijk in de regio Twente. Onze opvallende geel/zwarte wagens vormen hier een bekende verschijning.

 OLde Kalter valt nu onder  Rouwmaat groep

               


De naam   Dasselaar Transport    uit Vriezeveen is niet meer. het over gegaan in     KGD TRANSPORT  (Loon- en Grondverzetbedrijf Gebr Kleinjan in Daarle.Nu in handen van

    Gebr. Poppink Reutum  Holding  

Dasselaar:  Vriezenveen.         Kamphuis: Reutum. 

dasselaars.jpg (50783 bytes) 03 dasselaar 2.JPG (147415 bytes) 03 dasselaar 1.jpg (102928 bytes)    Afbeelding 070.jpg (71653 bytes) Afbeelding 201.jpg (68263 bytes) Afbeelding 084.jpg (69106 bytes)        

(Foto's fe sluik)


Toon Kolenbrander Bornebroek


   Gebr. Poppink Reutum  Holding  

Het bedrijf van de gebroeders Poppink-Reutum is in de jaren zestig ontstaan als loonbedrijf voor de landbouw. Vanaf de jaren zeventig heeft het bedrijf zich sterk ontwikkeld op het gebied van de wegenbouw en het grondverzet. Om de diensten op een bredere markt te richten en om te voorzien in het onderhoud van eigen materieel werd in 1982 in de buurt een mechanisatiebedrijf overgenomen. Aansluitend op de omvangrijke activiteiten van het bedrijf in het grondverzet, de wegenbouw en de beschikbare technische kennis is in 1997 de kipperproducent Alasco overgenomen. Om het werkgebied van het loonbedrijf te vergroten werd in 1998 de werktuigvereniging in Albergen overgenomen. Zo ook in 2001 Loonbedrijf Hesselink in Tubbergen.

 

Vestiging
De Poppink Holding is vrijwel volledig gevestigd in het Twentse Reutum, een dorp bij Ootmarsum en ongeveer 15 kilometer ten noorden van de Twentse stedenband Hengelo-Enschede.
In het buitengebied oostelijk van Reutum bevindt zich het loon- en grondverzetbedrijf, terwijl op ca. 300 meter afstand daarvan aan de Agelerweg het Alasco-productiebedrijf en het Landbouwmechanisatiebedrijf zich bevinden. Een gedeelte van het loon- en grondverzetbedrijf en het mechanisatiebedrijf bevindt zich in Albergen


  Olde Kalter bv Hengelo (ov)  

Olde Kalter bv. Hengelo leunt op de traditie van ruim 80 jaar werk ervaring.
Gedurende die periode is hard gewerkt aan haar eigen ontwikkeling

Niet alleen grondwerk

    Olde Kalter Verkeer & Mobiliteit   

Olde Kalter Verkeer & Mobiliteit is ontstaan door de toenemende vraag van aannemers en overheden naar tijdelijke verkeersafzettingen.

Door onze ruime ervaring in het ondersteunen van werken op Rijks- en provinciale wegen met tijdelijke verkeersafzettingen en bebording, voor aannemers, gemeentes en overheidsinstellingen zijn wij in staat om een goede en verkeersveilige afzettingen te plaatsen en of te begeleiden conform CROW richtlijn.

http://www.oldekalter-hgl.nl/

Foto uit de oude doos deze 8x8 is niet meer in bezit van Olde Kalter       Foto's  Hans , chauffeur bij Olde Kalter Hengelo


  Ten Brinke Transport Rijssen  

Ten Brinke is van oudsher een familiebedrijf. Ten Brinke is begonnen met transport van zand. Anno 2005 is het bedrijf uitgegroeid tot een gecertificeerd bedrijf voor Transport, Grondwerken en Recycling

VOLVO-FH12-64TT-86S bj 2000.

 

8x8 FL2000-WDG Terberg ten Brinke bj 1995                                                    10x8 FL2850-5 Terberg bj 1997


Ook deze vrouwen waren actief in de wegenbouw

  Transport bedrijf: Willems. 

25-11-2004-wilems 2.jpg (51063 bytes) 03 terberg 10+8.jpg (88670 bytes)

Martine rijdt niet meer bij Transportbedrijf Willems deze bestaat ook helaas niet meer.  dikke terberg10x4.


   Mercom B.V. Goor  

Marjon .H  Rijdt deze Daf CF 8x4 van MERCOM Goor (met afzet installatie)


Nienhuis--Van Werven-

  12-11-2004- azelo-poppink (10)-1.jpg (98735 bytes) 03-23-09-2004 nienhuis 10x8.jpg (99415 bytes) 10-10-2004 man 10x8.jpg (101924 bytes) 


Loonbedrijf    Postel Tiligte

ingezonden door Esther Postel.


  Remmink DE ster uit Den Ham .  

 

Afbeelding 227.jpg (90312 bytes)                             W. Remmink & Zn Transport BV .   Den Ham.                   Afbeelding 229.jpg (80370 bytes)

http://www.remmink.nl/ 


  W&B  Denekamp  

W & B Denekamp is een Loonbedrijf opgericht in 1950 onder de naam Co÷p. werktuigen Vereniging "Helpt elkander". De werktuigvereniging door boeren opgericht nam meteen al een grote vlucht in de landbouwmechanisatie. Door de stijgende prijzen van de landbouwmachines werden er meteen al 170 boeren lid. "Helpt Elkander" was dan ook een logische naam.

Nog steeds is het een Co÷peratie met 30 mensen personeel. De leden kiezen het bestuur, de bedrijfsleider regelt de dagelijkse gang van zaken. Wel was het in 2005 noodzakelijk (door Overheidsmaatregelen) dat de Co÷peratieve Werktuigen Vereniging "Helpt Elkander" een andere naam moest hebben. Ook was de huisstijl aan vernieuwing toe. Om niet radicaal af te rekenen met het verleden, vonden we in de naam Co÷peratie Werktuig & Bouwdienst Denekamp U.A., afgekort W&B Denekamp een goede oplossing.

De landbouw is nog steeds een belangrijke spil in het bedrijf maar door de krimpende agrarische sector is het grondverzet, het slopen van gebouwen, het bouwklaar maken van bedrijfshallen en woningen, samen met het grasbetonstenen leggen in Overijssel en omgeving een belangrijk onderdeel van onze Co÷peratie geworden.

MAN- TGA-480 pk    (BJ  2004)

Massa ledig voertuig 12.510 kg  Maximum massa voertuig 28.000 kg   Laadvermogen 15.490 kg.


Oude Ophuis Denekamp

 

Wij zijn een familiebedrijf, dat bestaat al 68 jaar, wij zijn sinds1937 actief in de transportwereld.
Door het leveren van goede en stipte dienstverlening hebben wij en onze medewerkers een goede relatie met onze klanten opgebouwd, zowel nationaal als internationaal.Wij zijn met 4 kiepwagens bezig in het zand en grintvervoer, tevens kan 1 van de 4 kiepwagens de laadbak verwisselen (afzetcontainer).NCH Systeem Deze afzetcontainers worden ingezet bij de wegenbouw ,ook voor puin en sloopafval kan men deze containers gebruiken, maar ook hebben we containers voor het asfalt voor de wegenbouw,die kunnen worden afgedekt.

 .DE  PARELS  VAN TWENTE.

   Afbeelding 194.JPG (73885 bytes)

de firma Oude Ophuis Denekamp (foto fe sluik)


 Beton centrale Twente.  Hengelo- Almelo- Enschede

1955-2005

50jaar betoncentrale.(Twente)
Betonmortel, de ruggegraat van alle bouw en betonconstructiewerk. Materiaal met onbegrensde mogelijkheden. Met een rijk verleden Ún mooie toekomst. Eeuwenlang maken mensen al gebruik van het bindmiddel cement met toevoeging van zand en grind. Jarenlang zijn de basiselementen     nauwelijks veranderd. Maar de laatste decennia is betonmortel het voortdurende middelpunt van kwaliteitsbeheer, professionalisering en innovatie.

 Betoncentrale Twente geeft hieraan sinds 1955 op geheel eigen wijze invulling. Een vakpionier, die telkens nieuwe toepassingen uit het product weet te halen. Met vijf vestigingen in de regio (Hengelo, Enschede, Almelo, Groenlo en Doetinchem) en een moderne mixervloot is de Betoncentrale Twenthe altijd dicht bij u in de buurt.

Twee 8x4( DAF ) met emblemen van 50 jaar rijden straks rond in Twente en omstreken.

03- 29-09-2004 betoncentr (11).jpg (106091 bytes)

 Foto's beton centrale door twentetransport hiernaast ff aanklikken       foto's beton centrale Hengelo Enschede Hardenberg enz

AGAR Holding
Tot de AGAR Holding behoren Betoncentrale Twenthe, Betoncentrale Rijnmond, Betonpompbedrijf Nijwa, Remix Droge Mortel, Sakrete Droge Mortel, Zandmaatschappij Twenthe, Orion Beton, Betoncentrale Diamant en Diamant Beton.


RBC   Beton centraler Rijssen 

RBC BV (Rijssense Beton Centrale) is enkele jaren geleden overgenomen door Rokramix betoncentrales. De witte silo met het RBC-logo aan de Nijverheidsstraat is een markant punt in de skyline van Rijssen. Het RBC-logo is onlangs vervangen door het Rokramix logo. (De onderstaande foto stammen van 2005.)
 


    Langezaal Haaksbergen  

Langezaal is ooit begonnen als eenmansbedrijf  met een dragline en is in het 39-jarig bestaan uitgegroeid tot een veelzijdige organisatie met een uitgebreid dienstenpakket voor het bouwwezen en de weg  en waterbouw. Het bedrijf biedt momenteel werk aan 110 mensen.

www.langezaalhaaksbergen.nl

foto Irma Winkelhorst hier link hier onder aan klikken

Langezaal div in gestuurde foto's   

  

Nieuw Terberg 8x4 met cont installatie. Ingestuurd door Gerben Smit--H.Voerman 


   Middeldorp Bathmem  

 

Als er  foto's  op de web site staan die niet gewenst zijn, mail dan even .dan worden deze verwijderd. Dit geldt ook voor foto s waar copyright op zit. Want ik krijg ook foto s  waarvan ik niet weet  waar ze vandaan komen. Als je foto's opstuurt moeten die wel van je zelf zijn. Die kun je opsturen naar de volgende mail adressen en dat is  twentetransport1@gmail.com

Er kunnen op geen enkele wijze rechten worden ontleend aan, noch aanspraak gemaakt
worden op de inhoud van deze website. Hoewel bij de samenstelling van de inhoud van deze
internetsite de grootst mogelijke zorgvuldigheid wordt betracht, bestaat de mogelijkheid dat
bepaalde informatie (na verloop van tijd) verouderd of niet (meer) correct is.

Mail adres    twentetransport@hotmail.com 

Op bijna alle foto's  zitten Auteursrecht op (copyright) dus je mag mijn foto's ook niet zonder mijn toestemming op internet zetten.

 Opmerkingen of  foute die gemaakt zijn melden  per mail

       terug naar index 

         www.twentetransport.nl